Академічна художня освіта в структурі болонського процесу
Ключові слова:
академічна школа, художня освіта, болонський процес, сучасні реформи освіти, навчальний план, дисципліни за вибором, якість навчання, оцінка цінностей, культурна спадщинаАнотація
Спостерігаючи зміни, що відбуваються в освіті після переходу України на болонську систему з 2005 року, виникає багато дискусій у наукових колах про доцільність таких реформувань. Нові параметри вищої освіти, розроблені у рамках загальноєвропейського освітнього простору, пропонують єдину модель, в наслідок чого проходить стрімка реорганізація вищої школи. У зв'язку з цим виникають протиріччя між вимогами болонської та національною системою освіти щодо необхідності збереження їх особливостей та кращих традицій. Одним з найбільш суперечливих питань стало збереження академічної художньої освіти в рамках болонського процесу, як різних концепції у системі освіти.
У статті розглянути можливі методи збереження балансу між традиційними цінностями та сучасними викликами при реформі вищої освіти, які вимагають гнучкого підходу до інтеграції передового досвіду, зберігаючи основні культурні особливості нації.
На прикладі досвіду кафедри образотворчого мистецтва АХІ ОДАБА, розбирається навчальний план освітньої програми, як приклад збалансованого підходу та адаптації до нових вимог.
Завантаження
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2022 Збірник «Наукові проблеми архітектури та містобудування» | ОДАБА

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.





