Принцип узагальненого потенціалу та пропускної здатності смуг руху і доріг у поперечних перерізах на різних рівнях
Ключові слова:
Трафік, дорожній потенціал, інтенсивність, швидкість, щільність, інерційність, кількість потоку, потужність, автомагістральАнотація
Розвиток швидкісного пасажирського транспорту одна з найважливіших завдань для успішного функціонування транспортної системи будь-якого великого міста.
Для створення у великих містах України, особливо зі складними кліматичними і геологічними умовами, а так само зі слабко розвиненою системою автомобільних магістралей, пропонується новий, надземний, високошвидкісний, екологічно чистий, електричний, пасажирський, з кабінами, економічний транспорт. Для організації безпечного руху керованих екіпажів з пасажирами використана теорія насичених транспортних потоків, яка рух екіпажів в потоці описує як безперервну зміну станів прискорення, рівномірного руху і гальмування, тобто синхронізовані три фази «start-go-stop» в одному керуючому алгоритмі.
Безперервній рух транспортного потоку (трафіку) на трасах автомобільних доріг та міських магістралях забезпечують сучасні типи перетинів в різних рівнях різного дизайну. Застосуванні відкрити та обґрунтовано нові характеристики динаміки транспортних потоків (трафіку) ,такі як потенціали дороги, транспортного потоку і потужності трафіку для визначення дизайну загальної працездатності шляху.В якості загального критерія, що визначає пропускну спроможність типів перетинів в різних рівнях магістральних вулиць та доріг доводиться нова характеристика, як то потужність трафіку з урахуванням коефіцієнту зменшення швидкості при зміні смуг рух. Вказано на дуальність автомобіля, як одиниці трафіку та одиниці швидкості, Сформовано закон - зміна інтенсивності трафіку за деякий відрізок годині дорівнює зміні кількості потоку за той ж відрізок годині. А це дозволяє по початковий швидкості автомобілів V0 та визначений кількості потоку q знаходити кінцеву швидкість автомобілів у трафіку, обходячі усі додаткові визначення швидкості.
В якості загального критерія, що визначає пропускну спроможність типів перетинів в різних рівнях магістральних вулиць та доріг доводиться нова характеристика, як то потужність трафіку з урахуванням коефіцієнту зменшення швидкості при зміні смуг рух.
Завантаження
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2022 Збірник «Наукові проблеми архітектури та містобудування» | ОДАБА

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.





