Принцип узагальненого потенціалу та пропускної здатності смуг руху і доріг у поперечних перерізах на різних рівнях

Автор(и)

  • Гук В.І.

Ключові слова:

Трафік, дорожній потенціал, інтенсивність, швидкість, щільність, інерційність, кількість потоку, потужність, автомагістраль

Анотація

Розвиток швидкісного пасажирського транспорту одна з найважливіших завдань для успішного функціонування транспортної системи будь-якого великого міста.

Для створення у великих містах України, особливо зі складними кліматичними і геологічними умовами, а так само зі слабко розвиненою системою автомобільних магістралей, пропонується новий, надземний, високошвидкісний, екологічно чистий, електричний, пасажирський, з кабінами, економічний транспорт. Для організації безпечного руху керованих екіпажів з пасажирами використана теорія насичених транспортних потоків, яка рух екіпажів в потоці описує як безперервну зміну станів прискорення, рівномірного руху і гальмування, тобто синхронізовані три фази «start-go-stop» в одному керуючому алгоритмі.

Безперервній рух транспортного потоку (трафіку) на трасах автомобільних доріг та міських магістралях забезпечують сучасні типи перетинів в різних рівнях різного дизайну. Застосуванні відкрити та обґрунтовано нові характеристики динаміки транспортних потоків (трафіку) ,такі як потенціали дороги, транспортного потоку і потужності трафіку для визначення дизайну загальної працездатності шляху.В якості загального критерія, що визначає пропускну спроможність типів перетинів в різних рівнях магістральних вулиць та доріг доводиться нова характеристика, як то потужність трафіку з урахуванням коефіцієнту зменшення швидкості при зміні смуг рух. Вказано на дуальність автомобіля, як одиниці трафіку та одиниці швидкості, Сформовано закон - зміна інтенсивності трафіку за деякий відрізок годині дорівнює зміні кількості потоку за той ж відрізок годині. А це дозволяє по початковий швидкості автомобілів V0 та визначений кількості потоку q знаходити кінцеву швидкість автомобілів у трафіку, обходячі усі додаткові визначення швидкості.

В якості загального критерія, що визначає пропускну спроможність типів перетинів в різних рівнях магістральних вулиць та доріг доводиться нова характеристика, як то потужність трафіку з урахуванням коефіцієнту зменшення швидкості при зміні смуг рух.

Завантаження

Опубліковано

2025-10-15

Номер

Розділ

Архітектура та містобудування

Як цитувати

Принцип узагальненого потенціалу та пропускної здатності смуг руху і доріг у поперечних перерізах на різних рівнях. (2025). Збірник «Наукові проблеми архітектури та містобудування» | ОДАБА, 2. https://zbirnyk.org.ua/index.php/ptiart/article/view/29

Статті цього автора (цих авторів), які найбільше читають